Tory_Chocolate-317SRGB_compressed

לא צריך להתלבט יתר על המידה ולשבור את הראש – אם אתם מעוניינים לשמח את יקיריכם, לפרגן לחברים, להפתיע קולגה או כי המעמד מחייב שי כלשהו, לכו על שוקולדים למשלוח! איך עושים את זה, פשוט בוחרים ממגוון האפשרויות שמציעה החברה המתמחה בנושא, או שמרכיבים את המשלוח בהתאמה אישית, מציינים כתובת, שם, מעבירים את האשראי, וסה טו: המשלוח הכי מתוק יוצא לדרך, לשמח ולהפתיע.

שוקולדים למשלוח תפסו כבר מזמן את מקומם של זרי הפרחים המסורתיים. אפשר להבין, פרחים הרי נובלים בסופו של דבר, אבל את טעם השוקולד המרומם לא ישכחו לכם הרבה זמן. למי שמעוניין להשקיע, אפשר לצרף גם בקבוק יין וכמובן ברכה מושקעת. יש בזה סטייל, אמירה ובעיקר, אין מצב שלא יאהבו את המחווה המתוקה הזאת.

היה הייתה בונבוניירה

זוכרים את הבונבוניירה שניתנה בעבר כמתנה לחגים, זו שמצאה את דרכה בחג הבא עטופה וחגיגית  כמתנה לדודה אחרת? למעשה, שוקולדים למשלוח הוא גלגול שלה, אלא שאינכם צריכים לטרוח ולהגיע עד לבית הדודה או הדוד כדי להעניק את המתוק-מתוק הזה – פשוט הרימו טלפון או היכנסו לאתר והזמינו את הבונבוניירה המודרנית המתאימה לכם. להבדיל אלף הבדלות, המארזים שתשלחו הפעם מאופיינים בטריות, באיכות ובטעם נפלא שנמס בעונג רב בפה.

מה תמצאו בשוקולדים למשלוח?

מבחר שוקולדים בתצורות שונות, פרלינים, לבנים, ממולאים במבחר מילויים, ביניהם אלכוהוליים, עם אגוזים, עם צימוקים, עם פצפוצים, בעבודת יד או ממיטב מפעלי העולם. כל אלה ועוד מונחים על מצע משובב עין וארוזים באריזה יפה ומצודדת, שחבל יהיה אולי לפתוח אבל מי באמת יוכל לעמוד בפיתוי המתוק?

אריזות השוקולדים למשלוח מגיעות במבחר גדלים וצורות, הכל על פי רצון הלקוח ובהתאמה לתקציב. יש יקרות ומושקעות אבל גם הפשוטות יותר עושות את העבודה – כי מי לא שמח לקבל משלוח כזה לידיו.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין גם בשירות של משלוחים מתוקים.

גם ברכה

אחרי שתחליטו איזו מבין אפשרויות שוקולדים למשלוח מתאימה תוכלו גם לבקש שיכתבו עבורכם ברכה – יש במלאי הברכות בטוח אחת שתתאים עבורכם, או לבקש שיצטטו את הברכה שניסחתם בעצמכם. הכל בשלט רחוק ומבלי להתאמץ יתר על המידה, לעמוד בתור או לחטוף סחרחורת באחד הקניונים ההומים אדם בניסיון למצוא את המתנה המתאימה. קל ופשוט כבר אמרנו? שירות נוסף שתקבלו הוא הודעה בסמס על כך שהשוקולדים למשלוח התקבלו למען.

איך מתאימים שוקולדים למשלוח?

האמת, אין בזה חוקים, אבל ההיצע הוא כאמור רחב: יש אריזות אישיות, מינימליסטיות, בכוונה לשדר אינטימיות ורומנטיקה. יש עשירות, עם מלאי שוקולדים שיספיק לכל המשפחה. תמצאו גם אריזות משולבות יין ושוקולד, יש בקופסאות קרטון ססגוניות, או קופסאות מתכת שאפר לעשות בהן שימוש חוזר, אריזות עם כיתובים מלאי הומור או כיתוב אישי באווירת המתיקות הכללית.

תפריט נגישות

×

עגלת קניות