להשקיע בהון האנושי

להשקיע בהון האנושי: מתנות לעובדים

כל בעל עסק יודע שאחת ההשקעות המשתלמות ביותר לעסק היא השקעה בהון האנושי. היום, במרבית מקומות העבודה עובדים נדרשים לחשוב, להפעיל שיקול דעת, להיות ראש גדול ולצאת מהקופסה. מנהלים נותנים לעובדים אחריות ומצפים מהם להיות עצמאיים, ולשם כך, הם חייבים לדעת שהעובדים מחויבים לעסק ואליהם. כדי שמנהלים יוכלו להיות בטוחים שהעובדים מחויבים לעבודתם ונחושים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, חשוב למצוא הזדמנויות במהלך השגרה האינטנסיבית והשוחקת על מנת להוקיר להם תודה. עובדים שמרגישים מוערכים, שחשים כי לממונים עליהם אכפת מהם, שמרגישים שמקום העבודה הוא בית ויתר העובדים הם משפחה – ירצו לתת בחזרה, להתקדם ולהתפתח מקצועית ובכך לתרום גם להתקדמות העסק. מנהלים רבים כבר אימצו את המסורת של ימי גיבוש במקום העבודה על מנת לשפר את היחסים החברתיים במקום העבודה, וכמובן, מקפידים על הענקת מתנות לעובדים על מנת לבטא את הערכתם.

מתי נותנים מתנות לעובדים?

אין ספק שכיום, שי לעובדים הוא נושא מדובר בכל מקום עבודה. שי איכותי לעובדים יכול להפוך אפילו משרה בינונית לכזו הנחשבת שווה ומבוקשת. נהוג להעניק שי לעובדים בחגים כפעמיים בשנה – לקראת חגי תשרי ופסח. השי מסמל את הוקרת העובדים ואת העובדה שהם בעלי ערך רב עבור מקום העבודה שלהם. הזדמנות נוספת להעניק לעובדים מתנה ולהגדיל את המוטיבציה שלהם היא בערב מצטיינים. מקומות עבודה רבים נוהגים להכריז על עובדים ועל מחלקות מצטיינות, ולהעניק לכל אלה הממלאים את תפקידם בהצלחה יתרה מתנות מושקעות המביעות הערכה לפועלם. אין ספק שמנהל שלוקח על עצמו להעניק מתנות הגונות לעובדיו, בין אם לכולם או לעובדים נבחרים, יראה במהרה כיצד ההשקעה משתלמת וכיצד המסירות למקום העבודה עולה.

מתנות לעובדים שכיף לקבל

בשנים האחרונות אין ספור חנויות זיהו את הפוטנציאל הטמון בשי לעובדים ומעניקות למנהלים את האפשרות לפנק את העובדים שלהם בשלל מתנות איכותיות. אחת המתנות שלעולם אינה מאבדת את הרלוונטיות שלה ושתמיד כיף לקבל היא שוקולד. מי לא אוהב שוקולד? היום, ניתן למצוא הן בחנויות פיזיות והן בחנויות אינטרנטיות מבחר מתנות שוקולדיות בסגנון בוטיק, שללא ספק ימתיקו לעובדים שלכם את היום. שוקולד איכותי יכול להתאים הן כמתנה מרכזית ומושקעת, והן כחלק ממארז של מספר מתנות לעובדים. בדרך כלל, מקובל להעניק לעובדים טבלת שוקולד איכותי בטעמים מיוחדים, או מגוון פרלינים בטעמים שונים וייחודיים, שהם בטוח ישמחו לקבל ולחלוק עם כל המשפחה.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי של טורי שוקולדים

תפריט נגישות

×

עגלת קניות