בשלב כזה או אחר, כולנו נכיר יולדת שנרצה לשמח – בין אם מדובר בחברה קרובה ויקרה, או אולי באחות אהובה, בגיסה מקסימה או בעמיתה נעימה לעבודה. כולנו יודעות, בין אם עברנו זאת בעצמנו או שספגנו את הרשמים מהסביבה, כמה קשה הלידה, אשר מהווה רק הקדמה לתפקיד הקשה והמורכב מכולם – להיות אמא. בעיקר בשנים הראשונות, לצד האושר הגדול והאהבה הבלתי תלויה בדבר שמביאה עמה האמהות, חוות האמהות הטריות גם לילות ללא שינה, ביקורת עצמית תמידית (ולפעמים גם מהסביבה) ובעיקר ויתור על הרבה דברים שפעם הגדירו אותן ואת סדר היום שלהן. פתאום, החיים משתנים מקצה לקצה, וברגע אחד, ללא כל הכנה מספקת, הן קופצות ישר למים. אין ספק שהרגע המרגש ומשנה החיים הזה דורש תמיכה רבה מהסביבה, ובעיקר הערכה ואהבה.

המתיקו לה את היום עם משלוח שוקולד

אחת המתנות הכי מפנקות שאתם יכולים להעניק למישהי שזה עתה ילדה תינוק קטן וחמוד, אך תובעני במיוחד – היא מארז שוקולד משובח. אין מי שלא אוהב שוקולד, ולקבל אותו עד הבית במתנה זה הכי כיף שיש. אפשר לנשנש אותו בזמן שהקטן יונק, לתפוס איזה פרלין מרגיע בפעם השלישית שהוא התעורר באמצע הלילה, ולהיזכר בכל טעימה שמישהי חשבה עלייך, ורצתה שיהיה לך נעים ומתוק. משלוח של מארז שוקולד אתן יכולות להזמין בקלות ובמהירות אפילו דרך האינטרנט, בזמן נסיעה קצרה באוטובוס או רגע לפני שהילד יוצא מהחוג, כך שזה גם חוסך לכן הרבה זמן ואנרגיות. כדי לוודא שאתן בוחרות שוקולד איכותי באמת, ולא כזה שיכלתן למצוא בכל סופר, כדאי לוודא שאמונה עליו שוקולטיירית מקצועית, שהשקיעה זמן בלמידת כל הסודות החשובים להכנת שוקולד משובח – כך תוכלו להיות בטוחות שהיולדת שלכן בידיים טובות.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות מתנה ליולדת

משלוח שוקולד? רק תבחרו!

איזה כיף שבשנת 2019, אתן יכולות להיחשף באמצעות שיטוט קל באינטרנט לאין ספור סוגים של שוקולד מכל הסוגים והגוונים. אתן יכולות ליצור עבור היולדת שלכן משלוח מתוק של פרלינים בשלל טעמים – קינמון ודבש, קולי פטל, פרלין בטעם רום, מרציפן עם גנאש תפוזי, מרמלדת ליצ’י עטופה בגנאש מי ורדים – אתן רק צריכות לבחור! פרלינים זו מתנה שהיא גם אסתטית ויפה, וגם כיפית ומגוונת – אין ספק שהאם הטרייה תשמח לגלות בכל פעם טעם חדש. אם אתן רוצות להוסיף ייחוד למתנה שלכן, אתן יכולות לבחור גם שוקולדים בסגנון מיוחד כמו דפי מרציפן עם מחית פיסטוק שהיא בטח אף פעם לא טעמה, או טבלת שוקולד מפנקת בטעם קרמל, עם שבבי אננס מתוקים.

תפריט נגישות

×

עגלת קניות